Sosiale Medier og Storytelling

Man har forskjellige forventninger til forskjellige kanaler.

Den røde tråden blant populære profiler er deres evne til å vite hvordan, når og hvor man skal fortelle sin historie.

Publikum ønsker å se en serie av hendelser knyttet til en bestemt person eller ting. 

Hvordan du setter sammen disse hendelsene er hva som avgjør om noen gidder å følge med på de, sosiale medier lar deg uansett fortelle den. 

Selv om Facebook har en nedgang av brukere i alle aldersgrupper, er det fortsatt 3,4 millioner nordmenn over 18 år som har en profil på Facebook. 

Facebook sin målrettingskapasitet er eksepsjonell. Legger man med remarketing (treffe de som har vist interesse), finner man enkelt målgruppene som konverterer, og man kan bruke Facebooks “look-alike” egenskap til å målrette mot nye potensielle kunder.

Instagram med rundt 2,2 millioner norske brukere, har vokst seg frem til å bli en av de viktige sosiale mediekanaler å markedsføre seg på.

Instagram er nyttig til å øke merkevarebevissthet, både fordi kanalen har mer engasjement blant brukerne enn noen andre kanaler og fordi kanalen spesialiserer seg på visuelt innhold.

2,5 millioner nordmenn bruker Snapchat. Snapchat er en kanal som lar deg øke online tilstedeværelse ved å invitere brukerne inn i hverdagen. Kanalen lar deg teste kreativiteten med å være personlig og underholdende, den gjør det enkelt å dele oppdateringer og eksklusivt innhold.

LinkedIn er den mest populære sosiale plattformen blant bedriftseiere og viktigere enn noen andre kanaler for B2B markedet.

LinkedIn utvider nettverket ditt og forenkler prosessen med å komme i kontakt med riktig person.

LinkedIn er uten tvil den mest effektive kanalen for profesjonell distribusjon av innhold.

2,9 millioner nordmenn er på youtube hver måned. Visuelt innhold økes i alle store sosiale plattformene, men YouTube er fortsatt ledende innen online video. Brukt riktig kan video bidra til å bygge tillit og autoritet.

Sosiale Medier og Storytelling

Man har forskjellige forventninger til forskjellige kanaler.

Den røde tråden blant populære profiler er deres evne til å vite hvordan, når og hvor man skal fortelle sin historie.

Publikum ønsker å se en serie av hendelser knyttet til en bestemt person eller ting. 

Hvordan du setter sammen disse hendelsene er hva som avgjør om noen gidder å følge med på de, sosiale medier lar deg uansett fortelle den. 

Selv om Facebook har en nedgang av brukere i alle aldersgrupper, er det fortsatt 3,4 millioner nordmenn over 18 år som har en profil på Facebook. 

Facebook sin målrettingskapasitet er eksepsjonell. Legger man med remarketing (treffe de som har vist interesse), finner man enkelt målgruppene som konverterer, og man kan bruke Facebooks “look-alike” egenskap til å målrette mot nye potensielle kunder.

Instagram med rundt 2,2 millioner norske brukere, har vokst seg frem til å bli en av de viktige sosiale mediekanaler å markedsføre seg på.

Instagram er nyttig til å øke merkevarebevissthet, både fordi kanalen har mer engasjement blant brukerne enn noen andre kanaler og fordi kanalen spesialiserer seg på visuelt innhold.

LinkedIn er den mest populære sosiale plattformen blant bedriftseiere og viktigere enn noen andre kanaler for B2B markedet.

LinkedIn utvider nettverket ditt og forenkler prosessen med å komme i kontakt med riktig person.

LinkedIn er uten tvil den mest effektive kanalen for profesjonell distribusjon av innhold.

2,9 millioner nordmenn er på youtube hver måned. Visuelt innhold økes i alle store sosiale plattformene, men YouTube er fortsatt ledende innen online video. Brukt riktig kan video bidra til å bygge tillit og autoritet.

2,5 millioner nordmenn bruker Snapchat. Snapchat er en kanal som lar deg øke online tilstedeværelse ved å invitere brukerne inn i hverdagen. Kanalen lar deg teste kreativiteten med å være personlig og underholdende, den gjør det enkelt å dele oppdateringer og eksklusivt innhold.

Markedsføring handler mer om historien man forteller enn det man selger

Vi hjelper deg med å fortelle din historie

Fyll ut skjema under så kontakter vi deg

Vi hjelper deg med å fortelle din historie

Fyll ut skjema under så kontakter vi deg