Det digitale landskapet

Med tanke på «branding«, er det viktig sørge for at brukerne opplever dine kvaliteter i alle ledd.

«Hva» du gjør og «Hvorfor» påvirker «Hvem«, «Hvor«, og «Når«.

 

«Hvordan» er knutepunket der brand møter bruker

Fremgangsmåte

Med tanke på å levere en helhetlig tjeneste for å dyrke alle aspekter av digital modenhet, utformer vi en strategi med et felles mål om å øke omsetning.

Vi utforsker hvilke kanaler kunden befinner seg i og lager markedsføringskampanjer skreddersydd til deres forventninger.

Med innsikt fra data for å optimalisere vet vi til enhver tid at vi er på riktig kurs.

Strategi

Målet er å øke omsetning.

Vi starter med å skaffe oversikt over brukerreisen.

Dette innebærer gjennomgang av nettsiden og andre plattformer samt implementering av analyseverktøy og oppsett av tag management system.

Med et satt mål og oversikt over datatrafikken, kan vi måle effekten av markedsinitiativene.

Markedsføring

Mange har flere plattformer og gjør litt overalt; en nettside, en profil på Facebook eller Instagram, og kanskje Google Ads.

Dette kan være krevende selv med et team i ryggen. Mange bedrifter har nok å styre med uten å måtte dedikere tid til markedsføring.

Vi gjør jobben for deg ved å studere kanalene slik at vi kan gjøre tiltak på de som leverer under forventning og sikre at de utnytter sitt potensial.

Optimalisering

Først når nåværende grafer beveger seg i riktig retning, er det naturlig å se på nye muligheter for vekst.

Vi optimaliserer individuelle verktøy isolert, samtidig som vi dyrker digital modenhet på alle flater.

Kontakt oss

Hør mer om hvordan vi kan være verdifulle for hverandre.